Hoe los ik dit probleem op met sony vegas pro 11? Zie beschrijving

http://www.youtube.com/watch?v=f6DZM50vdGY

-Nadat ik hem render en op youtube zet wordt het beeld heel schokkerig hoe kan ik dat voorkomen?
-Hoe krijg ik de audiolag weg (is er ookal voordat ik hem bewerk met sony vegas)

*ik neem op met de easycap DC60+

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien helpt het om hem met andere instellingen te renderen. Ik heb ooit een goede manier gevonden om video's te uploaden naar Youtube.
De uitleg hiervan had ik ook op Youtube gevonden maar ik kan het helaas niet meer zo gauw vinden. Misschien helpt het om "Sony vegas pro youtube settings" of iets dergelijks te Youtuben :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat had ik ook al geprobeerd maar helaas kon ik het niet vinden :(

Antwoorden (1)

Ik heb even gezocht en ik heb dezelfde video gevonden die voor mij werkt, zie bron.
Doe alles precies zoals in de video en het moet goedkomen.

Als dit niet werkt ligt het dus niet aan het renderen ervan. Dan zou het kunnen liggen aan de video zelf. Kijk even of hij wel goed afspeelt zonder hem in Vegas Pro te bewerken. Mocht dit ook niet helpen, dan raad ik je aan om forums op te zoeken want verder kan ik je echt niet helpen :P

Succes!