Worden de bladzijden van boeken ook raar door magnetische boekenleggers?

Komen er ook kreukels in de bladzijden door die boekenlegger? Of gaan de bladzijden ook scheuren net als met een boekenlegger clip?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee, mijn ervaring is dat de magnetische boekenleggers heel goed werken, als je ze er gewoon losjes omheen doet. Ideaal, omdat ze ook niet gemakkelijk uit je boek vallen. Wel even uitkijken met van de bladzijde afhalen, dat moet je recht doen, want anders kun je de bladzijde wel beschadigen.
Ik doe ze ook nog wel eens om een paar extra bladzijden heen, zodat het papier wat steviger is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik lees een Paar boeken per maand en gebruik altijd magnetische boeken leggers. nooit problemen. kleine tip: doe de blad wijzer om een paar bladzijden, zo voorkom je Kreukels of scheuren bij het verwijderen van de wijzer! veel lees plezier :)