hoe maak ik een buikspreek pop?

hallo,
ik wil graag een buikspreek pop maken en dan mensen ermee entertainen via internet met een soort show maar ik weet niet hoe ik ermee moet beginnen ik dacht er all aan om een vorm te maken van ijzerdraad en dan met lapen stof en dan heel mooi maken maar is dit ook een goeie marnier? het hoef geen harde pop te worden maar van stof
dus wie heeft er een goed antwoord?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plak op een sok 2 ogen en voila

Het beste antwoord

op youtube heb ik wel enkele fimpjes gezien misschien kan dat je inspireren ?
zoek even op de term
how to make a puppet
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt er zitten goeie filmpjes tussen