Ze gebruiken een Jeep Wrangler. Het jaartal kan ik zo even niet vinden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je bedoelt de televisie show? Ik heb even voor je gezocht en zag deze jeep veel langskomen: "Jeep Wrangler". Is dit wat je zocht?

Heb je nog vragen? Stel ze gerust!

Toegevoegd na 1 minuut:
De productie van de Wrangler begon in 1987 en werd in 1997 en in 2007 opgevolgd door respectievelijk een tweede en een derde generatie.