als ik op een zaterdag heb besteld voor 22:00 krijg ik het dat maandag of dinsdag ?

Toegevoegd na 4 minuten:
ik heb het besteld bij bax-shop.nl

Toegevoegd na 6 minuten:
ik heb ook gekeken en op hun site staat op zaterdag geopend van 08:00 tot 18:00

Toegevoegd na 16 minuten:
ik heb voor 22:00 besteld via IDeal op een zaterdag dus als het klopt in de bezorg voorwaarde '' volgende dag behalve zondag '' moet het dus vandaag zijn ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.1K

Antwoorden (3)

in de regel krijg je dit dinsdag. De meeste bedrijven werken pas op maandag, dan wordt het verzendklaar gemaakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je wat besteld hebt?

Als ik in de kroeg op zaterdag voor 22.00 uur een drankje besteld heb, dan verwacht ik het eigenlijk direct (of in ieder geval dezelfde dag nog).

Als je bij een webshop besteld hebt, dan geven ze vaak aan wat de verzendtijd is.
Bij bol.com is het zo dat voor 22.00 besteld, de volgende dag geleverd is, maar aangezien dit om na het weekend gaat vermoed ik dat je het op dinsdag krijgt.

Toegevoegd na 9 minuten:
In de verzending & berzorging voorwaarden van bax staat:
"Op werkdagen vóór 22:00 uur besteld, morgen al in huis (mits op voorraad)
Bax-shop.nl biedt u een zeer snelle levering bij online bestellingen. Bestelt u vóór 22:00 uur producten die op voorraad liggen en betaalt u via iDEAL, creditcard of onder rembours, dan kunt u de bestelling de volgende dag (behalve op zondag) in huis verwachten. Bij internationale zendingen kan de levertijd met één of twee werkdagen verlengd worden."

http://www.bax-shop.nl/klantenservice/verzending-bezorging.html

Even verderop in dezelfde link lees ik:
" Online tracken van de bestelling
Alle bestellingen die via TNT worden bezorgd, zijn voorzien van een Track & Trace nummer. Dit Tracking nummer vindt u in de e-mail die Bax-shop verzendt zodra de bestelling is verzonden. Op de trace website van TNT kunt u met dit nummer uw bestelling volgen. "

Heb je al een mail gehad? Dan zou je het product waarschijnlijk vandaag moeten krijgen (maar dit kun je controleren door het track & trace nummer in te voeren op de Track & Trace website).
Heb je nog geen mail gehad, dan verwacht ik niet dat je het vandaag zult ontvangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Reken maar op dinsdag en een track and tracenummer is ook altijd handig.