Waar komt de uitspraak van 3fm DJ Gerard Ekdom vandaag: 'We zullen het nooit, nooit, nooit meer vergeten''? Iemand enig idee hoe het is ontstaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Het is blijkbaar een fragment van Rinus Michels de oud(bonds)coach maar ik heb het fragment zelf nergens kunnen vinden.

Toegevoegd na 8 minuten:
Ach het is blijkbaar de speach die Rinus Michels gaf na de boottocht in Amsterdam na het winnen van het EK 88. Op Fok is de graag ook al gesteld, google doet wonderen

Toegevoegd na 43 minuten:
De manier waarop het gezegd wordt is natuurlijk wel bijzonder. Gerard Ekdom houdt van rare stemmetjes en heeft deze jingle een keer gemaakt.