Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel verschillende icoontjes heeft een slotmachine?

Bv. een fruitmachine heeft druiven, aardbeien, bananen enz.

En hoeveel 'speciale' iconen? Bv. jokers.

Toegevoegd na 18 minuten:
Ik vraag dus hoeveel verschillende van die icoontjes ÉÉN automaat heeft, gemiddeld/wat is normaal. 4, 10, 15?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
679

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dan moet je de omtrek van de rol delen door 't aantal cm. (incl. één tussenafstand) wat één symbool inneemt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus als je de kromming (en daarmee de doorsnede) van de rol goed kunt schatten, kan je 't uitrekenen!
(Of gewoon tellen, natuurlijk... Door alle combinaties die je ziet op te schrijven. Dat zal op een gegeven moment overlappen, zodat je kunt tellen. Net als met boomringen, alleen is dit betrouwbaarder.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is niet te beantwoorden. Er zijn honderden verschillende fruitautomaten met 3 of 4 rollen. Ook zijn er electronische fruitautomaten die de standaard fruitsymbolen helemaal niet hebben.

Dus de vraag iets concreter formuleren graag.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je weet wat ik met iconen bedoel? Ik vraag dus hoeveel verschillende van die icoontjes ÉÉN automaat heeft, gemiddeld/wat is normaal. 4, 10, 15?
paulus811
14 jaar geleden
Ja ik weet wat je met ikonen bedoelt, maar mijn antwoord blijft hetzelfde. Het is een vraag in de trant van 'hoeveel bussen rijden er in de stad', zonder een stad te noemen. kijk eens op www.eurocazino.com en tel dan zelf even.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding