Zijn er pretparken (niet al te duur) die in deze maand open zijn?

Ik zoek een niet al te dure pretpark die deze maand open is, zijn die er?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Toverland Sevenum, 18,50euro voor een volwassene. Wel even op de site kijken of er in de winterperiode attracties gesloten zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ik hoorde dat de efteling met oud op nieuw open is .het kost die avond 20€ pp
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
BillyBird Park Hemelrijk, 5,95

Plopsa Coevorden
Individueel < 85cm gratis
Individueel ticket ≥ 85cm - 1m* € 8,00
Individueel ticket ≥ 1m € 17,00

En zoals gezegd Toverland en de Efteling.