Wat het betekent weten we nog niet.
De betekenis van deze afkorting zal ten horen worden gebracht op 31 December tijdens Ik hou van Holland.

Gtpmj is een afkorting voor een persoonlijke wens. Langzamerhand is gtpmj een soort van hype geworden in Nederland (sommige Belgen weten er zelfs van!).
Dat allemaal is gekomen door Jeroen van Koningsbrugge, die droeg het t-shirt bij Ik hou van Holland en iedereen vroeg zich af wat het betekende. Door alle bekendheid en vraag naar het #gtpmj t-shirt hebben ze een site gemaakt waarop ze het verkopen, en inmiddels zijn er ook damesshirts en hoodies verkrijgbaar.

Het verdiende geld gaat naar de stichting Dream4kids. Dream4kids is een stichting voor kinderen die een aangrijpende of traumatische ervaring achter de rug hebben. Dit zijn dan bijvoorbeeld kinderen die slachtoffer zijn geweest van mishandeling/misbruik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jeroen van Koningsbrugge zal dat op 31 december tijdens Ik Hou Van Holland bekendmaken. Voor dan is het dus gokken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is nog niet bekend. Het zal tijdens de uitzending op 31 December worden onthuld.

'Wat #gtpmj betekent? Dat zal ik bekend maken op 31 december bij Ik Hou Van Holland. En ondertussen ben ik niet meer de enige die Dream4Kids steunt, een groot scala aan bekende en onbekende Nederlanders steunt #gtpmj.

Het is een afkorting van een persoonlijke wens die ik heb gekoppeld aan Dream4Kids. Met het steunen van #gtpmj en het kopen van een shirt of hoodie steun je Dream4Kids. Stichting Dream4Kids geeft kinderen die een trauma hebben opgelopen een nieuwe start.

Bedankt voor jullie steun!

Jeroen van Koningsbrugge'