Gisteravond was op gouden loeki een reclame over een bezeten meisje en dat ging over stofzuigers weet iemand hoe die reclame heet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je die reclame met dat meisje wat in haar stofzuiger zakken gaat zoeken naar peuken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee het ging over een oud huis en daar zat een meisje in dat volgens die mensen met de duivel bezeten was. Alleen dat ging over de zuigkracht van de stofzuigers.
Volgens mij is het een buitenlandse reclame

Het beste antwoord

Dat is een reclame voor de Dirt Devil.
bamibal