Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben op zoek naar een film met Matt Damon en gaat over fly vissen ?

Ik heb ooit een film gezien over een gezin met 2 zonen en het gaat over fly vissen. De ene zoon komt goed terecht en de andere niet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
974

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik denk aan A river runs through it.
geregisseerd door Robert Redford
met Craig Sheffer, Brad Pitt en Tom Skerritt

Het verhaal van twee jongens die opgroeien op het platteland. De één ligt altijd in de clinch met zijn vader, terwijl de ander beide voeten op de grond houdt. Eén passie delen ze niettemin : vliegvissen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je voor het antwoord op mijn vraag over flyfishing en de familie. Ik heb de fil bij Bol.com gevonden en besteld.
Nogmaals heel hartelijk bedankt. Ik wens je een fijne Koninginnedag en daarna weekend. Groetjes, Janny

Andere antwoorden (1)

Bedoel je niet de film "A river runs through it"? Deze gaat over vliegvissen.
Maar Matt Damon speelde daar niet in. Dat was o.a. Brad Pitt, en de regisseur was Robert Redford.
Overigens was er een 1 april grap die zei dat Matt Damon en Ben Affleck hier een remake van gingen maken.
http://www.moldychum.com/home-old/2010/4/1/affleck-and-damon-to-star-in-remake-of-a-river-runs-through.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding