Welke films kan ik allemaal op Netflix zien?

Waar kan ik bekijken wat ze aanbieden? Ik ga niet blind een abonnement nemen op de uitspraak:

We hebben duizenden films en tv-series beschikbaar die je direct kunt kijken op je tv ....

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
10 jaar geleden
Je kunt een maand lang proberen voor 0,01 euro. Aanmelden en gelijk weer afmelden, dan loopt je gratis maand gewoon af
Ritsuka
10 jaar geleden
https://www.facebook.com/NetflixNederland
Je kunt hier wel zien wat er nieuw is toegevoegd

Het beste antwoord

http://www.nuopnetflix.nl/aanbod-netflix

Wel lastig, want aanbod van netflix veranderd steeds
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het assortiment wordt inderdaad steeds verder uitgebreid. Er staat nog niet super veel op, maar ik denk dat het slechts een kwestie van tijd is voordat er heel veel films op staan. Niet voor niets heeft Netflix ook een aanbieding dat je de eerste maand gratis kunt kijken. Als je dus zelf wilt kijken kun je gewoon een abonnement afsluiten en meteen opzeggen, dan betaal je vervolgens geen 7,99.