Hebben jullie misschien tips voor mij, ik speel dit weekend voor het eerst zwarte piet. Wat moet ik verwachten? Hoe ga ik met de kindren om?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Vooral veel lol maken en enthousiast zijn!! Een grote zak met strooi goed is ook belangrijk, deze gaan vaak erg snel op!
Wat ook belangrijk is om zoveel mogelijk kinderen naar jou te laten komen. Kinderen die expres wat op afstand staan doen dit vaak met een reden; ze vinden het en beetje eng! Werk verder goed met je lichaamstaal/houding en zorg dat als je een op een met een kind bent je op ooghoogte gaat staan!

Heel veel succes en plezier!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Veel lachen.

Zorgen voor voldoende strooigoed.

Kinderen om hun naam vragen.
Weten hoe je zelf heet, als zwarte piet.

Hier tips lezen:

http://www.yunomi.nl/artikel/tips-gezocht-voor-zwarte-pieten

http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_message/10242564?visitorId=c3e5f44ade0d368278551c4e86df12c5
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sommige kinderen zijn ook bang voor zwarte piet. Niet alleen voor zn verschijning, maar ook om het feit, dat ouders rond deze tijd, zwarte piet gebruiken voor als kinderen niet luisteren. "Doe maar goed luistere, want zwarte piet hoord en ziet alles". Wellicht hebben jou ouders dit ooit zelf tegen jou gezegd.
De kids dan niet banger maken als dat ze dan al zijn.