Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je een Sims spel (deel maakt niet uit) ook op een netbook afspelen zonder dvd/cd station?

Dan bedoel ik dat ik het spel download van origin en goed installeer. Kan ik dan gewoon spelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
660

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ja, dan moet je het geheel op een USB-stick of een externe harde schijf plaatsen en deze aan je netbook koppelen. Je kunt de game dan installeren vanaf de bestanden op je USB-stick

Wat belangrijk is, is dat hij wel het spel ondersteunt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, maar als ik het hele spelbestand dan ergens in een document zet moet het dus ook wel werken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, simpelweg de map "The sims" kopieren en plakken werkt helaas niet. Je zult alle bestanden van de CD moeten halen (of in jou geval misschien gedownload bestand). Deze moet je allemaal op een USB zetten. Vanaf die USB kun je dan installeren. Maar even extra vraagje; heb je gedownload? Zo ja. wat is dan het typte gedownload bestand? Het het bv.: The sims 3 (RELOADED).ISO (of zo iets)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding