Hoe heet de documentaire over hoe moeilijk het is om te verdwijnen door een britse journalist? (zie omschrijving)

Deze Peter(?) gaat proberen te verdwijnen en laat twee privé detectives op hem speuren. Weet iemand hoe deze documentaire heet (mij staat iets bij als 'looking peter' of 'searching peter') en waar ik hem kan kijken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat was em inderdaad! Thanks a lot. Over 20 minuten kan je 10 punten verwachten! ;-)