Zijn er veel bekende acteurs die op Toneelschool Amsterdam hebben gezeten?

Ik ga er auditie voor doen en vroeg het me af aangezien ik altijd maar hoor dat 'Maastricht' de toneelschool van Nederland is (waar enorm wordt gefocust op techniek etc.)
Vroeg me daarom af of er ook bekende acteurs (daarmee bedoel ik vooral die je nu veel op TV ziet) op de ahk, Amsterdamse toneelschool, hebben gezeten (en afgemaakt).

Weet jij het antwoord?

/2500

Frank Lammers studeerde er af in 1995, Guido van Hulzen in 1996, Han Römer al langer geleden, Mimoun Oaïssa, Arent-Jan Linde, Lotte van den Berg, Maureen Teeuwen, Wouter Zweers, Marijn Klaver, Rop Verheijen (Robin uit GTST), Gwen Eckhaus, enz. Zijn dat al genoeg namen?

Enkele alumni van vroegere Toneelschool, de vroegere Akademie voor Kleinkunst en de huidige Amsterdamse Toneelschool&Kleinkunstacademie zijn: Ton Lutz Ank van der Moer Ramses Shaffy Joop Admiraal Willem Nijholt Peter Oosthoek Rutger Hauer Jan Joris Lamers Aus Greidanus sr. Arjan Ederveen Kees Prins Lineke Rijxman Karin Bloemen Simone Kleinsma Theo Nijland Tjitske Reidinga Thekla Reuten Acda & de Munnik De Vliegende Panters Ellen ten Damme Plien & Bianca Frank Lammers Alex Klaasen Carice van Houten Karina Smulders Wende Snijders Nynke Laverman Droog Brood Ashton Brothers Sanne den Hartogh Bracha van Doesburg Katja Herbers Daniel Samkalden

Bronnen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Theatersch...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100