Wat zegt die agent in die reclame van Pearl die blijkbaar iemand heeft aangehouden? Het is iets met 'op zijn staart trappen'.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

"zo meneertje, u denkt, ik heb een snelle bak,ik trap hem eens flink op z'n staart"
http://www.youtube.com/watch?v=n5nLU8TdFnE
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op zijn staart trappen

komt eigenlijk alleen voor in de uitdrukking:
als je van de duivel spreekt, trap je hem op zijn staart [degene over wie je het hebt, komt net binnen]

Ergens lees ik ook wel als betekenis:
versnellen, haast maken.

Dat is wat in deze reclame bedoeld word.

"u denkt: ik heb een snelle bak, ik trap hem eens op zijn staart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goed antwoord, ik begrijp die minnen niet, daarom van mij een +