Waarom kan ik mijn opgeslagen spel niet laden?

Ik heb rayman 2, alleen wanneer ik mijn spel heb opgeslagen, en later weer wil laden krijg ik een foutmelding:

Err. the gale can't be loaded.

Ik was al heel ver, maar nou begint ie dus weer overnieuw...

weet iemand hoe dit kan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je computer (en je harde schijf) zijn ook maar onderdelen en kunne kapot gaan. Om de zoveel tijd gaat er één bit kapot. Dit is meestal door de computer te herstellen. Echter kan het in dit geval zijn dat er net een paar cruciale bits kapot zijn gegaan op de plek waar jou save game stond. Nu is deze dus niet meer leesbaar. Heel vervelend.

Heb hetzelfde gehad met mijn harde schijf van mijn laptop. Precies de plek voor het opstarten van de PC was kapot op de harde schijf. Alles kwijt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er kan iets mis zijn met je computer, dat je te weinig ruimte hebt. Daar kun je het beste mee naar een electronica winkel gaan.

zoiets hebben wij ook gehad, dat is helemaal opgelost door een computerexpert;)