Hoe zet je een CSS achtergrond op je youtube account en hoe zet je je logo boven je video inplaats van je naam?

Ik heb een account op youtube, maar wil voor ik er filmpje op ga zetten een css achtergrond erop hebben, en niet me naam maar mijn logo boven de video

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Geen idee van een css achtergrond, maar voor zo'n logo moet je youtube partner zijn. Dat kan dus niet iedereen.

Toegevoegd na 12 uur:
Volgens mij, als je bijvoorbeeld elke week filmpjes upload die ongeveer 5k+ keer bekeken worden, krijg je een mail van youtube of je partner wilt worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En hoe word je dat? en kost dit geld? zo ja, hoeveel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, partner worden is gratis. Mits je wel volgensmij als je een site hebt een link naar Youtube te plaatsen of video.