Welke film is nu een uitermate goede "tranentrekker"?

We willen vanavond een film gaan huren en hebben zin in een echte tranentrekker. Welke film is hier uitermate geschikt voor?

Weet jij het antwoord?

/2500

I am Sam. Toegevoegd na 22 uur: Wat ook zeer ontroerend en zo echt is: Blood diamond.

My sister's keeper.

" The bridges of Madison County" geweldige film van Meryl Streep en Clint Eastwood, over een onmogelijke liefde. Aangrijpend en zowel diep romantisch als realistisch en voorstelbaar . Gewoon huren. En ik wil wedden dat je hem vaker gaat huren.. Tja, en de Titanic mag er wat tranentrekkerij uiteraard ook zijn. Maar die geeft ook veel spektakel en is bovendien zo overbekend, dat je hier niks nieuws hoort.

Er komt een vrouw bij de dokter.

Ik heb het nog nooit droog kunnen houden bij: What's Eating Gilbert Grape

Forrest Gump een echte aanrader!

Men of Honor! Zeer mooie film!

Rainman

the notebook, my sister's keeper green mile my girl life as a house

pearl harbor!!!! saving private ryan the blood diamond zwartboek message in a bottle

Flight 93. Een zeer indrukwekkende film over de vliegtuigkaping van 9/11. Nog nooit heb ik de neiging gehad om te gaan huilen bij een film, maar hierbij kon ik het niet drooghouden.

Dying Young met Julia Roberts Toegevoegd na 2 minuten: Sweet November

One flew over the cuckoo's nest, ben er verbaasd over dat die nog niet genoemd is.

Komt een vrouw bij de dokter! Ik heb nog nooit zoveel vrouwen (inclusief mezelf) zien janken in de bioscoop.

The bucket list Sweet november Ps. I love you

The Lovely Bones!

the persuit of happiness

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100