american history x 2?

ik las en hoorde dat er een deel 2 bestaat van american history x maar ik kan hier niks over vinden?
is het waar dat deze film bestaat of is het verzonnen?

Toegevoegd na 23 minuten:
1 zegt nee 1 zegt ja ik ben op internet aan het zoeken
hoop dat andere mensen kunnen helpen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De film is er niet. Althans, er is geen film met een vergelijkbare titel en/of dezelfde hoofdrolspelers en/of dezelfde personages.

Die is er inderdaad maar niet te verkrijgen in Amerika http://www.metacafe.com/watch/1628091/american_history_x_2_official_movie_trailer/ Toegevoegd na 3 minuten: het schijnt dat hij uit de rekken gehaald zijn in Amerika ivm te veel geweld en racisme in de film..officieel zal hij nooit meer uitkomen,maar er zijn nog wel dvd's ervan verkrijgbaar tweedehands of evt downloaden de film bevat ook veel gore dingen Toegevoegd na 56 minuten: bedoelde niet te verkrijgen in Europa Toegevoegd na 56 minuten: bedoelde niet te verkrijgen in Europa

Ik heb het even verder uitgepluist,maar nee hij bestaat niet.In die zin hij kan uitgebracht zijn onder de naam American History x 2,maar dit is geen officiele dvd film,maar deel 1 met deleted scenes,en zelfgemaakt scenes er tussen geplaatst

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100