american history x 2?

ik las en hoorde dat er een deel 2 bestaat van american history x maar ik kan hier niks over vinden?
is het waar dat deze film bestaat of is het verzonnen?

Toegevoegd na 23 minuten:
1 zegt nee 1 zegt ja ik ben op internet aan het zoeken
hoop dat andere mensen kunnen helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.2K

Het beste antwoord

De film is er niet.
Althans, er is geen film met een vergelijkbare titel en/of dezelfde hoofdrolspelers en/of dezelfde personages.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb het even verder uitgepluist,maar nee hij bestaat niet.In die zin hij kan uitgebracht zijn onder de naam American History x 2,maar dit is geen officiele dvd film,maar deel 1 met deleted scenes,en zelfgemaakt scenes er tussen geplaatst