Wat doet die app van paranormal activity 3?

Je moet dan voor een spiegel gaan staan met je ipod/iphone en bloody mary doen, maar er gebeurt niks. Heeft ie bij iemand van jullie wel gewerkt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee,natuurlijk niet!
Die app is een 'prank',dat is een geintje om
je vrienden mee bang te maken.
Meen je het nou echt als je vraagt of hij werkt?
Dus als ik nu zeg dat ik hem heb uitgeprobeerd en dat Bloody Mary
nu bij mij in de kamer staat geloof je dat?^_~)?
Er KAN helemaal niets gebeuren.
Leuk voor een Halloween feestje en elkaar dan uitdagen(wie durft het?)en gillen maar.
Dat 'werkt' vast wel!^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O,oke ik snap het.Dat er bevoorbeeld ineens een geluid zoals gegil ofzo uit zou komen.Had wel gekund idd.
Nee,het is echt alleen maar een geintje je kan er verder niks mee.
Het is ook maar een gratis app he?
Er was hier trouwens een keer een vraag van iemand die vroeg of Bloody Mary echt bestond,en ik dacht dat jij dat ook geloofde toen ik je vraag las.