Waarom Spelen Sommige Liedjes Niet Af op Me Mp3?

Ik heb een mp3 en heb daar al liedjes op...
but laatst heb ik er meer opgezet met die speel hij niet af hij slaat ze gewoon over en dan zijn het net de liedjes met een andere bestandtype. zoals mp4 video, flv bestand enzoo en de andere bestandtypes (geluid met mp3 indeling) die spelen wel af en die andere allemaal niet weet iemand hoe je dit moet oplossen...
alvast bedankt!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (2)

Dan ondersteunt je Mp3 speler waarschijnlijk dat bestandstype niet, want zoals je zelf zegt precies die speelt hij niet af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je mp3 speelt ze niet af omdat het een verkeerd bestandstypen is, wat je dna moet doen is ( veel werk)
eerst haal je ze er af
dan ga je naar je nummers op de computer
als je daar dan het soort bestand waar die in opgeslagen is veranderd
en dan weer op je mp3 speler zet
dan doen je leidjes het^^

als je niet weet hoe je het soort bestand veranderd, moet je gewoon op je rechtermuisknop klikken en dan op informatie of iets dergelijks, dat veranderd bij elke computer

succes met je leidjes=]