welke activiteiten liggen voor de hand om met je hele klas te doen ( wanneer er iets gevierd moet worden)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Een boot met een DJ huren en dan lekker dansen.
Bij een jeugdcircus een circusdag reserveren waar je allemaal circusonderdelen kan leren. Die komen ook naar de school. Als dat te duur is losse workshops catwalk, streetdance, hiphop of rap .
Met de hele klas naar de studio van een fotograaf en allemaal rare en grappige foto's laten maken.Naar de kust om een lange strandwandeling te maken of te gaan vliegeren, steps of kano's huren, met elkaar in een grote keuken lekkere hapjes en taarten maken en dat samen opeten, een tapas-feest organiseren. Iedereen neemt tien tapas mee. Lasergamen.Iedereen maakt van zichzelf een levend standbeeld en dan ga je allemaal ergens in de stad gaan staan en geld ophalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Poldersporten is erg leuk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een klassefeest, met muziek en drinken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze discussie is 66 jaar geleden al eens gevoerd. Ik geloof dat dit de strekking van de discussie was: http://www.youtube.com/watch?v=qDim2TuS104 Kortom: Ik zou gaan bowlen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahha dat bedrijfsuitje
Eerst met z'n alle ergens eten ofzo: pizza is niet duur of allemaal iets meenemen voor een picknick. En daarna lekker feesten: disco of kroeg. Dan kun je ook lekker met elkaar praten en dansen. Bioscoop is niet echt om iets te vieren bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga lekker naar de kinderboerderij, dat is leuk voor jong en oud en het is natuurlijk ook lekker goedkoop. zwemmen is natuurlijk ook een leuke en vrij goedkope optie