Hallo, Ik heb een vraag over het liedje moves like jager van maroon 5. Ik wil graag weten welke instrumenten er in zitten? Alvast bedankt Casper.

Ik moet een presentatie over een muziek nummer en ik wil graag weten welke instrumenten er in het liedje moves like jagger van maroon 5 zitten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Electronische drum kit, Body percussions, Elektrische gitaar Synthesizer, Synth Brass, geluidseffecten, een Achtergrond koor Hoofdstem Christina Aguilera en Hoofdstem adam levine.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De meeste dingen die je opnoemt, zitten al op het keyboard (oftewel de synthesizer).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2 maar

Andere antwoorden (1)

Je ziet het toch al in de clip? :P Er zit in: gitaar, bas, drums en een keyboard (voor de toegevoegde geluiden). En natuurlijk de zang, dat zou je ook als een soort instrument kunnen zien.