Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe komt Clara nou zo snel bij de rivier (the american)

Ik bedoel dus in de film the american. Op het eind vertrek ze volgens mij maar een paar minuten voor Clooney en ze moet een behoorlijk eind en het is ook nog ver van de bewoonde wereld. Heb ik iets gemist? Is ze in een taxi gesprongen? en waar is die dan gebleven op dat zandpad? Heeft iemand een aannemelijke verklaring of is dit gewoon een geval van: foutje, bedankt?

13 jaar geleden
820

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je hier de film opzoekt:
http://www.imdb.com/title/tt1440728/
dan kun je ook klikken op "goofs"

Hier een paar voorbeelden van de "foutjes"

* Continuity: When Jack is on the scooter chasing the assassin in the car he shoots out the back window of the car. Immediately after that the car is seen with back window intact.

* Continuity: When Jack and Clara go to the restaurant, they order still water and the waiter brings them a bottle of Aqua Panna. But as they talk and the camera angle changes, the bottle on the table becomes a green San Pellegrino bottle (sparkling). When the angle changes again, the bottle is again an Aqua Panna.

* Factual errors: Considering Italy's tough gun laws, it is hard to believe he could receive a weapon through the mail or a package service.

* Errors made by characters (possibly deliberate errors by the filmmakers): When packing the bullets in the candy box, and when handing over the candy box to the assassin, Jack doesn't wear gloves. Given how careful he's shown to be, one would expect him to leaving fingerprints, especially given that he knows the gun will most likely be left at the scene.

* Factual errors: Filling a bullet with mercury doesn't create an exploding bullet. This was a myth created by Frederick Forsyth in Day of the Jackal.

* Factual errors: The selected rifle, Ruger Mini 14, is widely known as "the world's loudest .223" and would be the last choice for silencer use.

Jouw goof staat er niet bij, en er zijn maar 2 mogelijkheden. Jou valt iets op dat anderen nog niet opgemerkt hebben, of de goof is er niet ;-)
Misschien een idee om je te registreren bij IMDB?
Of je zomaar direct de goofs kunt aanvullen weet ik niet, maar in ieder geval kun je dan wel jouw "probleem" over hoe Clara nou zo snel bij de rivier kwam, eens voorleggen aan anderen, in het message-board van de film (helemaal onderaan de pagina). Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
amigo
13 jaar geleden
dit kende ik niet, leuk!!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding