Dat is Me at the Zoo, van 23 april 2005.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wow dat is wel een van de stomste filmpjes ooit. Wat een misser.
Amadea
12 jaar geleden
Het feit dat de kwaliteit van het filmpje te wensen overlaat heeft niets met de correctheid van het antwoord te maken. Het slaat nergens op om te vinden dat het niet waardevol is, want dit is het juiste antwoord op de vraag!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- is niet van mij, filmpje is stom antwoord is correct en dus plus waardig.
Op 23 April 2005 'Me at the zoo'