Wie weet hoe laat de grote operatie Falcon Autumn bij het TT-circuit plaatsvind?

Vandaag op het nieuws gezien:

''Het is een van de grootste oefeningen in decennia op Nederlandse bodem. Van 26 tot en met 7 oktober vindt Falcon Autumn plaats, hierbij worden 2500 militairen ingezet, zo’n 300 voertuigen en 15 gevechts- en transporthelikopters. De organiserende eenheid is 11 Luchtmobiele Brigade van de landmacht in nauwe samenwerking met het Defensie Helikopter Commando.''

''Wellicht de meest spectaculaire actie is de grote luchtmobiele aanval op het TT-circuit in Assen, in het scenario een belangrijke luchthaven. Bij de actie vinden onder meer 2 paradroppings plaats vanuit een C-130 Hercules transportvliegtuig en wordt een groot aantal helikopters ingezet.''

Het laatste de oefening in Assen zou aanstaande woensdag plaatsvinden,alleen kan ik nergens op het internet vinden hoe laat dit ongeveer plaats vind.

Zou er graag naar toe gaan om het schouwspel te bekijken.
Wie van alle Goeie vraag leden weet hier misschien iets meer van?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

al geweest of bedoelde je deze niet?