Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke tvreclame of radioreclame is dit??

Het enige wat ik me kan herinneren dat een klein kind roept: NOG EEN KEER!! NOG EEN KEER!! Ik geloof dat het van een attractiepark is maar weet het niet zeker.
Het stoort me dat ik niet weet welke reclame dit is, kun jij me misschien helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
481

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

ik kan me dat alleen herinneren van de teletubbies
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat was geen reclame, maar een attractiepark zou zeker kunnen. het gaat namelijk vermoedelijk om een aflevering van de Teletubbies.

Naast de avonturen van de onvolplrezen Teletubbies, zat er in elke aflevering ook een filmpje van een gewoon kind / kinderen die een gewoon 'ávontuur' beleven. En aangezien peuters - de doelgroep - van herhaling houden, werd het filmpje altijd twee keer gedraaid, volgend op een luid en enthousiast 'nog een keer, nog een keer' van de Tubbies zelf.

Een aanstekelijke en 'kleverige' herinnering vermoedelijk, want mijn kinderen zijn de Teletubbie-leeftijd al HEEL lang te boven, en toch hoor ik nog regelmatig : 'Nog een keer, nog een keer !'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is geen reclame het is van de teletubbies als die teletubbies een filmpje gaan kijken van een kind en die is afgelopen roepen die teletubbies nog een keer nog een keer
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding