Welke kleding draag je op een feest dat Smokkelen als thema heeft????

Toegevoegd na 24 minuten:
ik woon aan de grens naar Belgie dus er van heel breed gesmokkeld....
:-)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Cryofiel
12 jaar geleden
Je kunt je ook kleden als de veldwachter. Kijk eens naar oude beelden van Swiebertje - kleed je als Bromsnor (zo heette de veldwachter toch?).
bamibal
12 jaar geleden
Volgens mij wordt er vanuit België vooral veel vuurwerk naar Nederland gesmokkeld. Misschien zoiets?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grenszuuker?

Antwoorden (8)

Een lange jas met veel zakken een hoed en een zonnebril ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, smokkelen is nogal een breed begrip. Ik zou iets doen met de jaren 20, alcoholsmokkel in de VS.

Toegevoegd na 3 minuten:
Dus maffia, Al Capone, Nucky Thompson, etc.
Plaatje bij antwoord
bamibal
12 jaar geleden
-totaal normaal; smokkelaars mogen niet opvallen, toch?
-print plaatjes van wietbladeren uit en plak ze over een shirt heen.
-superchique kleren; als drugsdealerleider (dat is vast geen goed woord) vang je veel geld.
-totaal in het zwart; dat valt niet op in het donker, en niet opvallen is wat een smokkelaar wil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en vergeet de jute zak over je schouder niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie foto's
Plaatje bij antwoord
12 jaar geleden
Donkere, beetje armoedige kleding en uiteraard een zak op de rug.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een shirt van AdiHash
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga als jezelf. Een goeie smokkelaar herken je niet.

Zorg wel dat je met duct-tape verschillende vierkante pakjes om je middel hebt gebonden en iets in de holle hakken van je schoenen.