Hoe moet je Facebook gebruiken?

Wat moet je er voor een dingen op zetten??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie deze afbeelding

Antwoorden (2)

Je moet natuurlijk niks, je kunt er van alles opzetten wat je leuk vind om te delen met je vrienden. Ik bedoel met zinnetjes wat je op dat moment aan het doen bent of foto's. Let er hierbij wel op dat je niet te veel persoonlijke informatie geeft wanneer je je niet goed hebt afgeschermd. Het is natuurlijk vervelend als iemand (bijvoorbeeld je werkgever) kan zien hoe dronken jij bent geweest.
Ook weet ik niet hoe oud je bent maar niet iedereen is wie hij is op internet en daar moet je rekening mee houden.
Je kunt er bijvoorbeeld opzetten dat je op vakantie gaat maar een inbreker weet dan ook dat jij niet thuis bent en je zal een makkelijk doelwit zijn.

Leuk je facebookpagina op met leuke foto's of quotes maar maak het niet te gek. MEt facebook kun je ook leuke spelletjes spelen. Je scores kunnen dan op het prikbord worden neergezet zodat je vrienden je kunnen uitdagen om een spelletje met je te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hee! Facebook werkt ongeveer hetzelfde als Hyves. Op je profiel of op de hoofdpagina bovenaan zie je een typbalkje met 'Wat ben je aan het doen?' daarin kun je je status schrijven ('Terug van vakantie, was heel erg leuk!') Bij die status kun je dingen voegen (foto's, video's, links.) hoe je die moet invoegen spreekt vanzelf. Foto's die je op die manier plaatst komen in het album 'Prikbordfoto's'. Als je foto's in een apart album wil zetten ('Vakantie 11' ofzo) Klik je onder je profielfoto op 'Foto's' en maak je een album aan. Daar kun je ook kiezen voor 'Notities'. Daar kun je je eigen tekstjes plaatsen die je wilt delen met je vrienden. Bij 'Info' kun je alle info van jezelf invullen en als je op 'prikbord' klikt kom je op de hoofdpagina van je pagina. Daarop worden al je recente ontwikkelingen weergegeven, en je statussen. Ook kunnen vrienden op jouw prikbord berichtjes sturen. Je kunt ook zelf reageren onder hun foto's, of andere dingen, maar dit spreekt vanzelf. In de zoekbalk bovenin kun je eigenlijk alles wel vinden wat je wil weten. Zoek de naam van een persoon die je kent, zoek de naam van een spel dat je wil spelen, of stel een vraag (bijv: what should your hair color be?) en vind een quiz-je die je kunt doen.
Facebook is gemaakt om dingen te delen met je vrienden, en zij met jou. Op deze manieren kun je dat doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heey heel erg bedankt!