Hoe heet de film over twee geliefden die op een bouwplaats zoenend sterven omdat er beton over ze wordt heen gegoten?

Ik ben meer dan een jaar op zoek naar de filmtitel van een film. Ik zag een deel van deze film in een museum in Lissabon, maar dat was het eind en ik ben benieuwd hoe de film is gestart en verder gaat. In het stuk dat ik heb gezien, zie je twee geliefden die elkaar vaarwel kussen in een kuil op een regenachtige dag op een bouwplaats. Vervolgens wordt er beton over ze heen gegoten en vinden ze (vermoedelijk, vandaar dat ik het einde nog wil zien) de dood. Ik weet niet meer welke acteurs erin spelen of welke taal er werd gesproken. Je zult me erg helpen als je het antwoord weet! Ik ben benieuwd want ik wil de film nog graag eens zien.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Dat is "Jeux d'enfants" of ook "Love me if you dare", uit 2003.
Julien en Sophie beginnen het spel van hun leven met een eenvoudige weddenschap. De regels zijn simpel: ze hoeven de uitdagingen die ze elkaar stellen alleen maar aan te nemen. De uitdagingen worden naarmate ze ouder worden steeds meedogenlozer...

Toegevoegd na 15 minuten:
Zie ook de reactie van BBarbie op http://www.moviemeter.nl/film/14695 : Het gezegde "in beton gegoten" wordt hier trouwens wel heel aanschouwelijk gemaakt.
Amadea