Ik ga naar een "highschool horror"-feest. Weet jij een goed kostuum?

Highschool horror, dat is natuurlijk een filmgenre, maar niet echt het mijne; veel verder dan de in de uitnodiging voorgestelde nerds en cheerleaders kom ik niet. Heb jij een goed idee? Plaatje/film erbij is fijn!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zat zelf te denken aan de film Carry, en dan naar 't feest in een lange witte jurk besmeurd met nepbloed, met je haar steil naar beneden en hol geschminkte ogen zodat je een zombie lijkt, maar wie kent deze classic tegenwoordig nog?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Zoiets.......?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De klassieker de Texas Chanesaw. Koop bij de feestwinkel een afgesneden arm die hebben ze) en ga naar het feest met een kettingzaag in je hand. ( Bij Stihll dit is een merk kettingzaag) verkopen ze een speelgoeduitvoering)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hou het simpel voor jezelf....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ehh, naakt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aaah, de horror, de horror!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is toch ook de bedoeling :D