Weet iemand waar ik de musical hamelen terug kan kijken? Hetzij online of waar ik een dvd van de gehele musical kan krijgen?

De musical kunt u ons de weg naar hamelen vertellen meneer?
En dan vooral de musical, ik heb een deel ervan op youtube kunnen kijken maar na part 5 of 6 staat er niks meer van op. Ik wil hem graag helemaal zien. Weet iemand hoe ik daar aan kan komen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Is gewoon te koop bij bol.com hoor, ook tweedehands.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank u wel :-) Heb hem meteen besteld :P

Andere antwoorden (2)

Op Marktplaats staat er 1 voor slechts €5,92.
Geweldige musical!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De musical hamelen is een van de weinige musicals welke op dvd (officieel) is uitgekomen.

Via diverse verkoop sites is de dvd nog te koop.

Wel een waarschuwing, als je hem een paar keer gezien hebt, krijg je de liedjes niet meer uit je hoofd (verslavend).
De dvd is zeker wel een aanrader.