Is er nog genoeg geloof in zesde zintuig programma´s?

Denk hierbij aan Char, astro tv en Derek Ogilvie.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

De makers ervan geloven vast wel in het commerciële succes van hun programma, anders maakte ze het niet. Sceptici geloven dat ze sommige van de truken niet door hebben, en blijven kijken om te zien wat ze gemist hebben. Goedgelovigen blijven waarschijnlijk kijken omdat ze er een bewijs voor bovennatuurlijke dingen in geloven te zien. Kortom: geloof zat en van alle soorten wat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het zesde zintuig trok meer als een miljoen kijkers, Daar zullen vast een hoop gelovigen bij zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou en of er genoeg geloof is! Anders zouden die programma's er al lang niet meer zijn wegens te lage kijkcijfers.

Ook hier op GV zie je enorm veel gelovigen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Genoeg? Teveel bedoel je, denk ik...
En inderdaad, die programma's worden nog steeds goed bekeken. Omroepen die trouwens zo schandelijk met te wetenschap omspringen mogen van mij onder curatele gesteld worden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op zijn minst een hele hoop goedgelovigheid, maar daar zijn gelovigen goed is, dus......