Ik wil graag een serie op dvd kijken? Welke?

Ik heb samen met manlief al Lost en Prison Break gekeken dus wil wel graag zoiets weer zien.. Kunnen series bij de videotheek huren, maar wat raden jullie aan??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (10)

24,Dexter,Sleeper Cell,The wire,Heroes,Flashpoint,Flash Forward.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanx heb je deze series zelf ook gezien? 24 heb ik wel goeie verhalen over gehoord maar de rest ken ik niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dexter is echt een topserie,echt verslavend goed.^^
Heroes hebben wij thuis op DVD,ook echt heel goed.Vooral het 1e seizoen.
Flash Forward is spannend en mysterieus,net als Lost.Wel een heel ander soort verhaal maar echt goed.
'Fringe' is ook een goede serie trouwens.(die was ik vergeten)
Zit vast wel iets bij!
medisch centrum west,vrouwenvleugel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat zijn goede series die je daar noemt, maar niet vergelijkbaar met de interesse van de vraagsteller, gezien deze tekst, dat zij graag een serie ala Lost en Prison break wil zien
supernatural (6 seizoenen tot nu toe)
The walking dead (seizoen 2 begint bijna)
Ghost whisperer (5 seizoenen als ik het goed heb)
Doctor who (ligt er aan hoelang je terug wil gaan)

en dan nog een paar van mijn persoonlijke favorieten:

Whose line is it anyway (comedy show, waar het idee van de lama's vandaan kwam)
Spartacus, blood and sand
The event
Stargate
Californication
Grey's anatomy
Alle SCI versies
Criminal minds
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Al heel veel goeie series gezien in de antwoorden, maar mocht je de Sopranos nog niet hebben gezien, go for it! Superserie!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
The Mentalist
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De beste serie die ik ooit gezien heb is 'Breaking Bad'

Deze serie is wel iets 'trager' dan Prison Break of Lost maar heeft veel meer diepgang. Toch zeker geen saaie serie. Heeft soms nog heftigere acties en meer geweld dan Prison Break had.

Maar als je een serie in de trend van Prison Break en Lost wil raad ik je echt 24 aan.

Mischien oog seizoen één een beetje ouderwets maar het is echt een aanrader. Geweldige serie. Seizoen 8 is net uit.
Deze serie houdt je in zijn greep. Vooral de eerste 5 seizoenen zijn steengoed.

Toegevoegd na 56 seconden:
oogt* seizoen 1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk eens:
Spartacus: blood and sand en
Spartacus: gods of the arena (ben er helemaal weg van)
The tudors

Alleen al met deze series ben je een paar weken zoet :-)

Goed verhaal, picant, actie, romantisch, treurig, en een gedeelte waar gebeurd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wow ik zocht nog een paar goede. Ik ga deze zeker huren!+1
Matroesjka's deel 1 en 2 , Hard labeur, De Kavijaks, The Tudors seizoen1,2,3 seizoen 4 is op komst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet je kijken of je aan het eerste seizoen van Game of Thrones kan komen, list bedrog ridders monsters sex de duvel en zijn ouwe moer en Carice van Houten in seizoen 2

eerste afleveringen gezien erg goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
The shield... een erg goede amerikaanse politieserie... Zijn 7 seizoenen van gemaakt.