Ik wil graag een serie op dvd kijken? Welke?

Ik heb samen met manlief al Lost en Prison Break gekeken dus wil wel graag zoiets weer zien.. Kunnen series bij de videotheek huren, maar wat raden jullie aan??

Weet jij het antwoord?

/2500

Don't Mess With The Zohan, echt leuke comedy film met Adam Sandler.

24,Dexter,Sleeper Cell,The wire,Heroes,Flashpoint,Flash Forward.

Bronnen:
movieDNA

medisch centrum west,vrouwenvleugel.

supernatural (6 seizoenen tot nu toe) The walking dead (seizoen 2 begint bijna) Ghost whisperer (5 seizoenen als ik het goed heb) Doctor who (ligt er aan hoelang je terug wil gaan) en dan nog een paar van mijn persoonlijke favorieten: Whose line is it anyway (comedy show, waar het idee van de lama's vandaan kwam) Spartacus, blood and sand The event Stargate Californication Grey's anatomy Alle SCI versies Criminal minds

Al heel veel goeie series gezien in de antwoorden, maar mocht je de Sopranos nog niet hebben gezien, go for it! Superserie!!!!

The Mentalist

De beste serie die ik ooit gezien heb is 'Breaking Bad' Deze serie is wel iets 'trager' dan Prison Break of Lost maar heeft veel meer diepgang. Toch zeker geen saaie serie. Heeft soms nog heftigere acties en meer geweld dan Prison Break had. Maar als je een serie in de trend van Prison Break en Lost wil raad ik je echt 24 aan. Mischien oog seizoen één een beetje ouderwets maar het is echt een aanrader. Geweldige serie. Seizoen 8 is net uit. Deze serie houdt je in zijn greep. Vooral de eerste 5 seizoenen zijn steengoed. Toegevoegd na 56 seconden: oogt* seizoen 1

kijk eens: Spartacus: blood and sand en Spartacus: gods of the arena (ben er helemaal weg van) The tudors Alleen al met deze series ben je een paar weken zoet :-) Goed verhaal, picant, actie, romantisch, treurig, en een gedeelte waar gebeurd.

Matroesjka's deel 1 en 2 , Hard labeur, De Kavijaks, The Tudors seizoen1,2,3 seizoen 4 is op komst.

Moet je kijken of je aan het eerste seizoen van Game of Thrones kan komen, list bedrog ridders monsters sex de duvel en zijn ouwe moer en Carice van Houten in seizoen 2 eerste afleveringen gezien erg goed.

The shield... een erg goede amerikaanse politieserie... Zijn 7 seizoenen van gemaakt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100