Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heet dit boek? Over een shetlander Letje

Heel lang geleden heb ik een boek gelezen over een shetlander, een opa had een shetlander voor zijn kleindochter. Volgens mij heette die shetlander Letje en heette de titel ook zo maar ik kan het niet vinden.

Die shetlander werd verkocht en het meisje zorgde er samen met een vriendin voor dat de shetlander weer terug kwam (omdat hij slecht behandeld werd).

Ik heb overal al gezocht, maar kan niets vinden. Wie weet de titel of de schrijver van dit boek?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

mijn broertje heeft een boek dat heet Sterre de Pony, maar of dat het boek is weet ik niet, maar het gaat wel over een opa die volgens mij zijn klein kinderen een pony geeft. kan dat het zijn?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee volgens mij niet, want de pony heet volgens mij Letje.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing