Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat moet ik meenemen?

Ik ga morgen naar Coldplay, en ik neem kaarten mee (logisch ja), en routebeschrijving.
Nog tips / hints? Behalve "Des te vroeger je er bent, hoe meer je vooraan staat!"

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

- Vergeet je camera niet!!
- Natuurlijk ook genoeg geld om wat te eten/drinken te kopen.
- Probeer een flesje water mee te nemen. Grote kans dat je het niet mee naar binnen mag nemen maar het is het proberen waard.
- Stop een suikerklontje of dextro in je zak, door het lange wachten, warmte en drukte kun je wat flauw worden.
- Eet goed voordat je weggaat, om dezelfde reden als hiervoor. En zeker wanneer je aan de alcohol gaat.
- Drink genoeg water tussen evt alcoholische drankjes door. En drink sowieso niet teveel alcohol. Zou zonde zijn als je out gaat of alles niet bewust meemaakt.
- Neem je id mee!!

Volgens mij kan er nu weinig meer fout gaan. Veel plezier!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Misschien wat pijnstillers of aspirines, je weet maar nooit, een concert met hoofdpijn is ook niks. Een goed humeur meenemen is ook wel handig trouwens ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oordopjes. Volgens een groot gratis dagblad heeft een groot deel van jonge mensen een gehoorbeschadiging. Je kan met die gele schuipdopjes toch nog heel veel horen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik las dat het in het Goffertpark in Nijmegen is (dat is neem ik aan buiten).
Ik zou je adviseren om een paraplu of poncho mee te nemen voor het geval het regent en misschien iets te happen en drinken (het is altijd zo druk bij zo'n bar tijdens de pauze).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wc papier en ik neem altijd van die handgel en ontsmettende doekjes mee. (ja misschien wat overschoon maar goed....)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles is al genoemd door de GV-ers hierboven, maar misschien een klein verrekijkertje voor als je toch ver achteraan staat. Veel plezier, het wordt vast mooi.
Viva la Vida.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stond nog 15-20 meter van podium(A)
mag je wel een paraplu meenemen naar binnen? Soms nemen ze deze ook in....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze namen ze in.. :( +1

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding