Wat is de naam van de film waarin een meisje een popster tegenkomt?

een meisje komt een popster tegen toen ze van haar werk kwam ma die popster was weggelopen omdat die op tour moest en dus blijft hij overnachten bij dat meisje
help ik heb die film al gezien ma wou die nog eens zien ma weet de naam niet

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
5.7K

Antwoorden (1)

Dat is "Be somebody" uit 2016.
Superster Jordan Jaye heeft één grote wens. De popzanger zou graag het leven leiden van een normale tienerjongen. Als hij op een dag achterna wordt gezeten door een groep opgewonden vrouwelijke fans, vindt hij de perfecte schuilplaats. En hij ontmoet Emily Lowe, een kunststudente. Ondanks dat ze beiden uit verschillende werelden komen, ontdekken ze dat ze meer gemeen hebben dan ze dachten.
Amadea
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
dank u nu kan ik de film kijken
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
weet u ook mss waar ik die op kan kijken
Amadea
4 jaar geleden
Netflix heeft 'm en hij is ook tegen betaling op Youtube te zien: https://www.youtube.com/watch?v=ODvQEtQ57vM