Welke kabouter is dit ?! zie extra uitleg

ik kan niet slapen, en bedacht me dat ik vroeger een cd had met een hele irritante kabouter, die allemaal avonturen had, er werd gesproken en tussen door waren er liedjes. Die kabouter had een beetje een enge stem ( vond ik ) en er was als een van de eerste liedjes iets over een limonadefontein.. herkent iemand dit? is nu ong. 17 jaar geleden dat ik hem kreeg..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

paulus de boskabauter (erg voor de hand liggend, maar wie weet)?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pinkeltje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jah! Die hadden wij ook! Met zo'n krakkige stem. Haha!!!
David de kabouter misschien:
http://www.discogs.com/Various-Liedjes-Van-De-TV-Serie-David-De-Kabouter-Deel-2-Roep-Van-De-Kabouters/release/826613

Toegevoegd na 5 minuten:
En anders is het Kabouter Tekje, die zong wel over een limonadefontien:
http://www.muziekweb.nl/Link/LAX0471
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
leuk! Kebouter Tekje, yippie....