Zijn er websites met (uitgebreide) informatie over Justin Bieber?

Ik vraag dit omdat ik veel vragen over deze jongen voorbij zie komen. Daar is op zich natuurlijk niets mis mee, maar ik vraag me af of diegenen die echt in hem geïnteresseerd zijn niet beter terecht kunnen op een daarvoor bedoelde site en als gevolg daarvan wil ik weten of dergelijke sites bestaan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie vraag m. mijne is verwijdert, was blijkbaar al gesteld.
Ben zeer benieuwd naar de websites.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben ook benieuwd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zonder GV had ik nog nooit van Justin Bieber gehoord.
En nu ben ik dus weer een heel stuk wijzer.
Dank je MLodewijk voor deze informatieve vraag en ik verheug me op alle uitgebreide antwoorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik haat hem
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij ben je stiekem fan van Justin aan het worden! Hij is wel een 'aquired taste': mijn dochters, die toch echt tot de doelgroep behoren, krijgen braakneigingen van hem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb z'n hele album op mijn pc gedownload. Maar ik luister er nooit naar xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken deze jongen verder ook alleen van horen zeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Stippel ; de mijne idem dito.

Het beste antwoord

Ja, hij heeft zelfs een wiki.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Justin_Bieber

En een eigen website.

http://www.justinbiebermusic.com/

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar zijn doelgroep (meisjes van 7,8,9,10 jaar) zullen misschien niet zo goed zijn met Google...

Toegevoegd na 3 minuten:
En aangezien de Nederlandse fans waarschijnlijk ook niet zo goed Engels zullen spreken heeft meneertje Bieber ook een Nederlandstalige fansite:
http://justinbieber.nl/

Toegevoegd na 7 minuten:
Mocht je je na het bekijken van deze sites nog afvragen hoe lang Justin is, waar hij woont, hoe zijn hond heet en wat zijn lievelingseten is, dan maakt deze website je dromen waar:
http://www.bloggen.be/justinb/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn dochter wel hoor ;o)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 Ah, dat van die doelgroep wist ik niet, zo heb je toch soms op velerlei wijze nog wat aan de informatie die je hier krijgt. Wat ik me dan echter wel afvraag is wat kinderen van die leeftijd te zoeken hebben op deze website. Let wel, ik zeg niet dat ze hier niet zouden mogen komen, maar iets is m.i. ook redelijk gemakkelijk op google ingetikt, met circa hetzelfde gemak als je hier een vraag kunt stellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kinderen jonger dan 16 moeten toestemming van hun ouders hebben volgens de voorwaarden. Sommige tieners geven verbazend goede antwoorden of kunnen verbazend goee vragen stellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben ik met je eens, som.
Sommige.
Vaker zie ik ze verbazend slechte vragen stellen en ook verbazend slechte (geen) antwoorden geven. Mlodewijk, de meeste vragen die hier gesteld worden zijn wel met gemak terug te vinden op Google, en die zijn niet allemaal gesteld door kinderen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad Som, ze zijn ook van harte welkom wat mij betreft, mits ze die toestemming hebben. Het zou natuurlijk ook kunnen dat ik in de toekomst zelf geïnteresseerd raak in deze artiest en dan wil ik zelf wel wat meer aanvullende informatie, ook om zo nodig antwoord te kunnen geven hier op GV.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Mlodewijk: Met je vraag is niets mis. Als je heel veel wilt weten kan je beter het soort vragen stellen die jij nu stelt. @november: Eens. Mijn dochter hou ik ook wel in de gaten natuurlijk ;o)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ehm inderdaad Novembergraye en daar hoort deze vraag ook bij. :) Maar ik hoop ook mensen te bereiken die in dit onderwerp geïnteresseerd zijn, als die mijn vraag in de toekomst zien, dan zien ze jouw antwoord erbij en weten ze hopelijk al wat meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Som, daarom ben je ook een moderator, natuurlijk. Raar is trouwens dat mensen met vragen (niet vaste GV gebruikers) wel altijd een weg weten te vinden naar Goeievraag, maar nooit naar de pagina waar het hapklare antwoord al op staat.
Ik vraag me af wat zij intypen op Google...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat ze intypen: 'waarom gemakkelijk doen als het ook indirect kan?' ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hm, daarmee vind ik toch een hele andere pagina...
www.misbruikdoorhulpverleners.nl ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik luister nu zelfs naar een nummber van Justin Bieber:
Amazing and a sweetheart indeed! :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Liever jij dan ik!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is toch dat duet met slayer?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zou mijn respect voor dat joch ineens heel erg stijgen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind julian Bieber wel erg feminiem. Dat is wel leuk, maar moet wel snel overgaam.