volgende week ga ik op vakantie, en dan moet ik 2 lange dagen in de auto zitten, iemand een idee om dan te doen? alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (6)

Je kunt een spannend boek lezen, neem er een met niet te kleine letters zodat je als de auto over een hobbel rijdt je de regel "vasthoudt"
Als je een smartphone of tablet hebt dan kun je verschillende E-books laden.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ook luisterboeken kunnen onderweg de tijd verdrijven.
Draai de CD's op de autoradio of zet ze op een MP3 speler.
Denk bij elektronische apparaten wel om een snoertje voor de 12V sigarettenaansteker-aansluiting.
Ook een verdeelstekker voor de 12V kan nuttig zijn, dan kan naast de Tomtom ook de andere apparatuur opgeladen blijven.
Als je van film kijken houdt dan is een draagbare DVD-speler (met koptelefoon) aan te raden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja luister boeken zijn ideaal, word je ook niet zeeziek!
Van de letters van de kentekens leuke woorden/zinnen maken.
Download een heleboel leuke muziek en luister daar naar.
Neem een tekenblok mee en klieder iets.
Als je iemand hebt die naast je ziet, kun je ook bijvoorbeeld galgje doen.
Koop een puzzelboekje of een paar oude tijdschriften... er is zoveel om te doen, gewoon even goed nadenken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
20 questions natuurlijk!
Dan moet je binnen 20 vragen (die alleen met ja en nee zijn te beantwoorden) raden welke persoon de ander in gedachten heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Puzzelboekje mee, boekje "zoek de verschillen", je eigen liedjes op MP3, er zijn magnetische spelletjes te koop die je alleen kan doen zoals solo, 3 op een rij, enz.
Op de routekaart kijken zodat je ziet waar je bent, infomateriaal over de locatie zodat je kunt gaan bedenken wat je allemaal gaat doen…
Of anders met je moeder of vader; woordkettingen maken met dieren, plaatsnamen enz.

Een fijne vakantie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, moet je nou zelf RIJDEN of ben je passagier?

Maar in ieder geval (ikga ervan uit zoals de rest dat je passagier bent) :

-Een MP3
-Laptop, Notebook (je stopt alles wat je nodig hebt in de Laptop en dan zie je onderweg wel)
-Een hoofdkussen (slapen moet je ook doen?)

en mijn favoriet:

-Iets lekkers en door het raam kijken, bijvoorbeeld een zakje M&M's en genieten van de omgeving (als het een mooie omgeving is, en dan een zakje van 200gram [per dag]) of de gezondere variant, worteltje, aarbeien, druiven etc.

Je hebt nog tig andere dingen, maar van de bovenstaande maak ík persoonlijk gebruik van.

Fijne vakantie!

PS: Let bij de foto vooral op de weg rechts onderin, als het om zo'n natuur gaat heb je bij mijn favoriete manier géén problemen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nummerborden tellen schrijf van 0 tot 100 op op een blaadje en als je een andere auto ziet in het verkeer met 1 van de getallen die nog niet weg gestreept zijn en streep hem af.