Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand goede downloadsites voor muziek?

Ik zoek downloadsites om muziek te downloaden. Mijn voorkeur ligt bij aziatische pop muziek (Chinese pop, Korean pop) en gewoon engelstalige. Iemand suggesties? :) Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (7)

Van Youtube downloaden met de youtube downloader en converter.
Zo makkelijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.video2mp3.net/
Je download dan het geluid van een video, dus dan kan je makkelijk liedjes downloaden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf gebruik ik ‘Spotify’. Je kunt het programma gratis downloaden en muziek via stream luisteren. Ze hebben een grote bibliotheek met albums en losse nummers. Artiesten hebben toestemming gegeven om hun muziek daar beschikbaar te stellen. Enige nadeel: als je hele albums luistert, dan heb je af en toe wat reclame tussendoor. Als je losse nummers luistert, dan heb je daar eigenlijk geen last van.

Spotify kent ook een betaalde account. Dan heb je geen last van reclame en waarschijnlijk zijn er nog meer voordelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt op youtube zelf een playlist aanmaken! Met mobiel prima overal te beluisteren en je bent geen extra geheugen kwijt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pirate Bay. Wel illegaal, maar dat is altijd zo met downloaden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.youtube-mp3.org
Gebruik ik.
Je moet de url van een youtube invoeren en dan maakt de site er een mp3 van. Dat alles binnen 6 seconden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik een programma: Pirate.
Als je even googlet kom je het wel tegen.
p.s het is legaal

Toegevoegd na 15 seconden:
je moet daar zoeken op naam of artiest
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing