Is een voorstelling van The Ashton Brothers geschikt voor iemand met adhd die niet van talige voorstellingen houdt?

Het moet dus een voorstelling zijn die goed je aandacht vast houdt en die niet te veel tekst bevat.
Heeft iemand ervaring met de Ashton Brothers?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

De ashton brothers zijn fantastisch. Ze zijn grappig, maar ook muzikaal, ze zijn acrobaten en clowns. Ze waren nog niet klaar met optreden of de hele zaal stond al te klappen. Ja ik denk dat dit geweldig is. Weinig tekst, veel te zien te horen te lachen en te beleven.