Wat kan een kind verkopen bij zijn winkeltje, en hoe kunnen er meer klanten bij zijn winkeltje komen?

Alvast Bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Kimath
12 jaar geleden
Hoe oud is het kind?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9 jaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Staat je kind ingeschreven bij de KvK en heeft het een BTWnr. ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Loenie Ik bedoel geen echte winkel in de stad ofzo. maar gewoon zo een klein winkeltje in huis.
Deze reactie geld ook voor MrTomaat

Antwoorden (4)

Nou ik denk iets van die leeftijd stripboeken games enz. En dan aan vrienden vertellen en zeggen dat ze het door moeten vertellen dan heb je meteen een doelgroep te pakken voor wat je wilt verkopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op een warme dag koude zelfgemaakte limonade of ijsthee verkopen en dan niet een prijs vragen voor de limonade maar een fooienpot neerzetten, zodat mensen een vrijwillige bijdrage kunnen leveren. Op deze manier ben je niet officieel aan het verkopen, snap je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je schrijft een klein winkeltje in huis?
Nou, dan moeten papa en mama wat vaker langs komen, en laat het kindje dan ook de opa's en oma's maar bellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zeggen speelgoed waar niet meer mee gespeeld wordt of waar ze te oud voor zijn geworden.
Als ze op straat zitten kun je alles uitstallen op een kleed of misschien is er een markt (jaarmarkt) waar kinderen ook dingen kunnen verkopen.
Je zou het kunnen aankondigen via de schoolkrant als die er is of mond op mond reclame werkt ook goed.