Om zelf disco-lichteffecten te maken heb je technische kennis en fantasie nodig.

Als je daar over zou beschikken zou je deze vraag niet stellen maar al aan het knutselen zijn.
Een simpele handleiding voor zelfbouw zit er dus niet in.

Wat zonder vakkennis nog wel te doen is, is een prikkabel kopen met fittingen en gekleurde lampen, en die langs de wand draperen.

In plaats van een prikkabel kun je ook de kerstversiering ophangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet zo gemeen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry, ik hoop dat je wel wat met de prikkabel tip kunt!
Door op internet een schema te zoeken hoe je een lichtorgel maakt.
Koop je dan de elektronica componenten een printplaat en ga aan de slag.

5 seconden zoeken bracht mij op dit:

http://www.b-kainka.de/bastel85.htm

Toegevoegd na 6 uur:
http://www.velleman.eu/distributor/products/view/?country=nl&lang=nl&id=341513

(200 W per kanaal)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuke schakeling, ik denk alleen dat de ledjes hooguit voor een poppenhuis toereikend is. ;-)