Mag je feestjes geven op het strand ?( Zeeland )

Toegevoegd na 10 minuten:
niet via een bedrijf of dergelijk gewoon een priveverjaardagsfeestje bijv.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.6K

Antwoorden (4)

Ja hoor. Sterker nog: er zijn completre websites die faciliteiten hiervoor bieden: http://www.strandparkdezeeuwsekust.nl/nl/feesten-partijen-vergaderen.lp?ID=1012
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk eigenlijk niet dat het mag. Een strand is namelijk openbaar en dus eigendom van de gemeente. Tenzij het natuurlijk een privéstrand is en je toestemming van de eigenaar hebt. Maar misschien krijg je zelfs wel een vergunning van de gemeente voor het houden van een feest, kijk eens op de site van je gemeente.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hangt in belangrijke mate af van het soort feestje.......
Er mag geen spraken zijn van overlast voor anderen, gezien het een openbare (algemeen gebruik) ruimte is. Een feestje met een beperkt aantal mensen op een wat rustiger plekje zal geen probleem zijn, echter een en ander hangt af van hoe de politie dit zal interpreteren. Toestemming vragen heeft doorgaans geen zin, gezien je dan altijd een negatief antwoord op krijgt. Zoals het eerste antwoord al aangeeft, georganiseerd kan altijd, echter hiervoor moet je over een flink gevulde portemonnee beschikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt er aan wat je van plan bent!
Ik weet niet waar je het wilt doen, dat hangt er ook nog vanaf ! Tijdje terug hebben wij een bbq met 30 man op het nollestrand (vlissingen) gehouden! Was hartstikke gezellig, maar je kan problemen krijgen met de politie.. Wij hebben dus ook met de gemeente een mondelinge overeenkomst geregeld dat dit mocht, mits we onze troep volledig zouden opruimen en geen kampvuren gingen maken o.i.d.

Denk dat het het beste is om even met de gemeente een praatje kan houden