Deze heeft erg goed geluid maar heen wekker: Logitech Pure-Fi Express Plus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een Logic3 i-Station SoundBar
Deze geeft alle geluiden ook door van je iPod, dus als je een wekker functie hebt, dan gaat het geluid door de dock. echt een mega goed geluid!! en video output, aux in(zodat je ook een computer, of andere MP3 speler kunt aansluiten)

Echt een aanrader, bij mij boven verwachting!!

Ik heb een site toegevoegd, dan weet je welke het is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik al een lange tijd een bose sounddock. Prijzig, maar een erg mooi geluid en mooi design. Nadeel, alleen je ipod/iphone is er op aan te sluiten. Wat wel een pluspunt is, is de ingebouwde accu zodat je hem, wanneer je het zou willen, overal mee naar toe kan nemen en je muziek kunt beluisteren. Erg fijn aan zee of aan een plas met het komende mooie weer. Drankje d'r bij.. Zonnetje, bbq-tje.. Heerlijk.. Zomer :)