Mijn youtube filmpje moet zolang laden! Hoe komt dit?

Ik heb een filmpje geupload, maar hij zegt nu al de hele middag (nu al 5 uur): Geüpload (bezig, even geduld) .
Duurt dit altijd zo lang? Of heb ik wat fout gedaan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Geupload wil zeggen dat de video op YouTube staat. Waarschijnlijk wordt het filmpje nu bewerkt om het te kunnen bekijken. Ja, dat kan even duren, hoewel 5 uur wel héél erg lang is. Zolang je niet de melding krijgt dat de upload of de bewerking is mislukt, zou ik er maar vanuit gaan dat het goed komt. Toegevoegd na 2 minuten: In je vraag stel je dat de video aan het laden is, maar dat is (volgens mij) niet geval als er staat dat-ie geüpload is: de video staat er al op, alleen moet nog bewerkt worden.

Bij mij duurt dit nooit zo lang. Misschien is het bestand te groot.

Als je filmpje wel op honderd procent is aangekomen kan je beter even je scherm verversen f5 denk dat ie gewoon op de melding is blijven hangen hij staat er vast allang op kijk ander even rechtstreeks op je account mijn video,s als ie er halverwege mee is opgehouden toch maar even verversen is het dan klaar geen probleem anders zul je het toch nog eens moeten proberen vaak zie je dan wel dat er een halve film op je account staat met een incompleet logo (grijs van kleur) laad dan eerst hetr filmpje opnieuw op en verwijderd daarna die oude

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100