Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn youtube filmpje moet zolang laden! Hoe komt dit?

Ik heb een filmpje geupload, maar hij zegt nu al de hele middag (nu al 5 uur): Geüpload (bezig, even geduld) .
Duurt dit altijd zo lang? Of heb ik wat fout gedaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
902
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij mij duurde het ongeveer 2 uur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij heeft t ook wel eens zo lang geduurt. Volgensmij langer.
Maar dat was een filmpje van 20 minuten in full hd.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Geupload wil zeggen dat de video op YouTube staat. Waarschijnlijk wordt het filmpje nu bewerkt om het te kunnen bekijken. Ja, dat kan even duren, hoewel 5 uur wel héél erg lang is. Zolang je niet de melding krijgt dat de upload of de bewerking is mislukt, zou ik er maar vanuit gaan dat het goed komt.

Toegevoegd na 2 minuten:
In je vraag stel je dat de video aan het laden is, maar dat is (volgens mij) niet geval als er staat dat-ie geüpload is: de video staat er al op, alleen moet nog bewerkt worden.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De video staat niet op youtube, ik heb net gekeken. Ook staat er nog steeds dezelfde melding. Maar hij geeft ook wel aan dat het uploaden gelukt is. Hoe kan het dan dat het er nog niet opstaat?
Pieter2011
12 jaar geleden
Vreemd hoor! Ik kan het ook niet verklaren... Het enige wat je kunt doen is de video nog een keer uploaden en even goed in de gaten houden of het goed gaat en wat je eventueel voor foutmeldingen krijgt. Er kan natuurlijk ook bij het verwerken weleens iets mis gaan... Succes!

Andere antwoorden (2)

Bij mij duurt dit nooit zo lang.
Misschien is het bestand te groot.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je filmpje wel op honderd procent is aangekomen kan je beter even je scherm verversen f5
denk dat ie gewoon op de melding is blijven hangen
hij staat er vast allang op
kijk ander even rechtstreeks op je account mijn video,s

als ie er halverwege mee is opgehouden toch maar even verversen is het dan klaar geen probleem
anders zul je het toch nog eens moeten proberen

vaak zie je dan wel dat er een halve film op je account staat met een incompleet logo (grijs van kleur)
laad dan eerst hetr filmpje opnieuw op en verwijderd daarna die oude
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding