In welk liedje wordt gezongen: I still have hope after all I've been through?

Vanochtend zong een docent dit tijdens een paasviering in de kerk. We zongen de zin: I still have hope after all I've been through ( of zo iets) samen, de docent speelde op gitaar en zong er nog wat anders omheen. Ik ben erg benieuwd naar hoe dit liedje heet... Het werd gezongen tijdens een paasviering van een christelijke middelbare school. De docent is godsdienstleraar dus het zou best een religieus stuk kunnen zijn. Verder weet ik er niets van dus ik hoop dat iemand het herkent

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Vermoedelijk is het:
After all I've been through, I still have joy.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien bedoel je "Here I am" van Marvin Sapp.

Here I am, I'm still standing
here I am, after all I've been through
I've survived every toil and snare
I'm alive, here I am.

There were times when I almost gave up
and I've cried and said "Lord, it's too much"
El Shaddai, He was there all the time
by his grace He is keeping me alive
by his grace and mercy I'm still standing.
Amadea